sketsa perjalanan

Thursday, December 30, 2010

cerita sikembar.......

 dulu dia berangan nak kechina.nak melawat tembok cina.namun dalam dua hari ni dia beritahu cita citanya dah tercapai.betul ke.sbb bukan mudah nak kesana.paling kurang satu bulan punya plan.apatah lagi dengan family..
tapi dengan gambar ini....aku macam nak percaya... sikembar aku nampak agak berisi.agaknya hati dia dah senang kut...

ini dia tembok cina yang dikatakannya..oh seronoknya aku membayangkan sikembar aku mendakinya.mesti peluh sebaldi .mesti lututnya berbunyi bunyi.........

ini anak anak sikembar aku.sebaya pula dengan anak anak aku..maklumlah kembar...dia orang ni nampak hapi sentiasa.mcm2 aksi kalau nak diambil gambar....tapi yang tak tahan ni....tengok ni...


tah apa apala dia ni....nilah jadinya kalau keluar tengok dunia lambat....(umur emaknya usia emas gitu....maaf kembar....)ni lagi gambar dia...

ni dari mms kembar aku.tapi dihujung ayatnya aku tak faham.harap dapat beri maknanya disini.dia tulis begini.

aku seekor kuda,ingin berlari dilangit,sayapku tak terbang.kakiku tak menerjang.
kepalaku terkulai mataku tak mengerdip.nafasku tersekat,jantungku laju berdenyut
melihat anganku hanya suka sementara,senyum selamba kaki menyepak sampah...

apa benda la dia tulis ni....mcm tak betul je....heheheh

5 comments:

  1. kembar kucing siam?

    ReplyDelete
  2. :)..anon 9.19.kembar kucing siam mcmana pula rupanya..

    ReplyDelete
  3. HAHAHA....TERIMA KASIH SMPAI KEMELAYURAYADAILY.

    ReplyDelete
  4. sedang mengembangkan sayap.......

    ReplyDelete
  5. aku seekor kuda,ingin berlari dilangit,sayapku tak terbang.kakiku tak menerjang.
    kepalaku terkulai mataku tak mengerdip.nafasku tersekat,jantungku laju berdenyut
    melihat anganku hanya suka sementara,senyum selamba kaki menyepak sampah...

    lihat kemampuan diri untuk beradu kekuatan dengan harapan yang ada.kalau tak dapat pasrah saja dan bersahajalah .komen sdr(?)agak mendalam mendahului mata kasar...sdr tidak silap mentafsirkan pengalaman sendiri heheheh

    ReplyDelete