sketsa perjalanan

Saturday, July 16, 2011

layan gambar

terjun mengelunsur dalam kecerunan yg tinggi bukan mudah.hanya tawakkal sajalah.sipenjaga menanya saya."adakah saya mahu join" saya jawab saya bukan org muda lagi...keberanian saya telah serahkan pada mereka mereka ini....
yang lelaki lagak macho ni memang takutkan ketinggian.namun terpaksa mengalah bila kakaknya mendahului penerjunan.....(anak maaakkkkk)
ini penipuan yang dibenarkan dalam alam semesta.Penipuan komersial.teknologi sains membuat kita tidak daya menolaknya.ini daya graviti yang membuat anda tidak jatuh dalam apapun posisi.menarik sekali....
hidangan kepala manusia?Baru saya tahu inilah taktik mengelirukan dalam filem filem aksi seram horrow dan sebagainya...Sains menipu kita..lihatlah siapalah yang untung...pemikir..kan
dua beradek ni macam belangkas..tak habis cerita.bayangkan dalam pertemuan diairpot adeknya yang dipeluk dulu.....sambil melompat lompat pula tu...

No comments:

Post a Comment